7 תשובות
איך אפשר להשאיר מחבל בחיים אחרי שהוא רוצח במו ידיו בן אדם שלא עשה כלום? משפחה מאבדת בן אדם שהם אהבו והיה חלק מהחיים שלהם והמחבל הבן שרמ*טה הזה נשאר בחיים וזה לא פייר, וזה מכעיס אותי וזה נוראי. אולי יש ערבים טובים שכן רוצים שלום, אבל הרוב ממש לא רוצה את זה. שביבי וכל הכנסת המושחתת הזאת תבין את זה כבר.
מתי שלא יהיו שמלאנים במדינה.
למה שלא יהיו? כי הם אומרים שכל ערבי הוא באשר הוא.
הם הולכים ללויות של מחבלים, עומדים בהפגנות על זה שחיילים הגנו על עצמם מפני המחבלים.
אני לא מכלילה את כולם אני מכלילה את הקיצוניים.
מתי שיוציאו את כל אלה מהארץ.
אולי אז.
יהיה עונש מוות למחבלים.
מישהו שבא לרצוח מישהו שלא עשה לו כלום.
ויש מלא כאלה.
איתם אתם רוצים שלום?
לכו תחפשו אותו, בחלום.
למה שלא יהיו? כי הם אומרים שכל ערבי הוא באשר הוא.
הם הולכים ללויות של מחבלים, עומדים בהפגנות על זה שחיילים הגנו על עצמם מפני המחבלים.
אני לא מכלילה את כולם אני מכלילה את הקיצוניים.
מתי שיוציאו את כל אלה מהארץ.
אולי אז.
יהיה עונש מוות למחבלים.
מישהו שבא לרצוח מישהו שלא עשה לו כלום.
ויש מלא כאלה.
איתם אתם רוצים שלום?
לכו תחפשו אותו, בחלום.
כשראש הממשלה יהיה ימני קיצוני,או שלא יהיה חיית מחמד של הערבים
זה לא יקרה בחיים במדינה שלנו
נראה לי שכל הרעיון שאין עונש מוות בישראל זה על כל העונשים שאנחנו קיבלנו לכל אורך ההיסטוריה.. יש פה אמונה שלמה בכך ששמים מישהו מאחורי סורגים לכל החיים שלו. אם אתה שואל אותי, לפי דעתי זה טוב יותר ככה, הם זוכים לסבול כל החיים שלהם, מוות זה עונש קל מידי... שלא תבין אותי לא נכון, אני לא חושבת שמגיע להם איזה פרס על כך שהם רצחו מישהו בדם קר, אבל במדינה שלנו יש כבוד לזה שמת, לכן רוצים לאמלל את הרוצח עד הרגע האחרון שלו. זוהי דעתי..
כשאנשים יתאפסו על החיים שלהם ויבינו שזה הפיתרון היחיד ושלום הם לא רוצים איתנו
אין לדעת :)
באותו הנושא: