7 תשובות
אני עשיתי פעמיים עד שקיבלתי מספיק למה שרציתי.
לא עשיתי קורס אבל היה לי ספרים של חבר מקורס שעשה בקידום ופשוט חרשתי עליהם ולמדתי כמה שאפשר וזה ממש עזר.
בפעם הראשונה הייתי לגמרי בשוק מהזמן והלחץ והכמות שאלות וזה תכלס מה שהכשיל אותי.
לא חושב שיש יותר מדי מה לעשות חוץ מללמוד כמו שצריך ולא לזלזל בזה, לבוא רגועה מן הסתם לבחינה ולא לחשוב על זה יותר מדי, תהיי ממוקדת במטרה שלך ובמה שאת רוצה להשיג ואין סיבה שלא תעברי בפעם הבאה.
לא עשיתי קורס אבל היה לי ספרים של חבר מקורס שעשה בקידום ופשוט חרשתי עליהם ולמדתי כמה שאפשר וזה ממש עזר.
בפעם הראשונה הייתי לגמרי בשוק מהזמן והלחץ והכמות שאלות וזה תכלס מה שהכשיל אותי.
לא חושב שיש יותר מדי מה לעשות חוץ מללמוד כמו שצריך ולא לזלזל בזה, לבוא רגועה מן הסתם לבחינה ולא לחשוב על זה יותר מדי, תהיי ממוקדת במטרה שלך ובמה שאת רוצה להשיג ואין סיבה שלא תעברי בפעם הבאה.
שואל השאלה:
זה קצת מעבר ללחרוש על זה, זה גיהנום שאין לתאר. לא משנה כמה אני לומדת זה פשוט אף פעם לא מספיק.
זה קצת מעבר ללחרוש על זה, זה גיהנום שאין לתאר. לא משנה כמה אני לומדת זה פשוט אף פעם לא מספיק.
תאמיני לי שאני יודע, עם כמה שלמדתי עדיין יש מלא שאלות שפשוט ניחשתי בהם ושיחק לי המזל כנראה.
אבל לצערי חוץ מללמוד וללמוד אין יותר מדי אופציות.
אבל לצערי חוץ מללמוד וללמוד אין יותר מדי אופציות.
אמנם עשיתי פעמיים וקיבלתי ציון דיי גבוה (לא מה שהייתי רוצה אבל יחסית קרוב) אבל בערך הבנתי את הפואנטה של הפסיכומטרי ואיך לגשת בצורה חכמה יותר.
1. תלמדי את החומר וטריקים לפתרון מהיר/ניחוש מושכל בעיקר במתמטיקה
2. תעשי סימולציות מלאות עם סטופר והכל
3. נושאים שאת יודעת מראש שאת לא טובה בהם תדלגי ישר ותחזרי בסוף אם ישאר לך זמן
4. תסמני לך בבולט (סימן קריאה גדול/עיגול גדול..)שאלות שאת רוצה לחזור אליהן ומה שאת לא מנסה בכלל תסמני ניחוש ישר
5. תבקשי מהורה/חבר שאת סומכת עליהם לבדוק לך את החיבור ולתת עליו משוב כנה ונקודות לשיפור
6. בטקסטים בעברית לכתוב במילה או שתיים את התוכן של כל פסקה - בעיה, פתרון, הסטוריה וכו ואז יותר מהיר לגשת לפסקה המתאימה
אז למרות שאני לא מומחית פסיכומטרי בשום מצב ואת השיטות האלה מלמדים בכל קורס, אלו דברים שמאוד הקפדתי עליהם כשלמדתי לפסיכומטרי. בתור מי שניגשת בפעם השלישית אני בטוחה שאת מעירה אותם גם אבל מקווה שאולי חידשתי במשהו.
המון בהצלחה
1. תלמדי את החומר וטריקים לפתרון מהיר/ניחוש מושכל בעיקר במתמטיקה
2. תעשי סימולציות מלאות עם סטופר והכל
3. נושאים שאת יודעת מראש שאת לא טובה בהם תדלגי ישר ותחזרי בסוף אם ישאר לך זמן
4. תסמני לך בבולט (סימן קריאה גדול/עיגול גדול..)שאלות שאת רוצה לחזור אליהן ומה שאת לא מנסה בכלל תסמני ניחוש ישר
5. תבקשי מהורה/חבר שאת סומכת עליהם לבדוק לך את החיבור ולתת עליו משוב כנה ונקודות לשיפור
6. בטקסטים בעברית לכתוב במילה או שתיים את התוכן של כל פסקה - בעיה, פתרון, הסטוריה וכו ואז יותר מהיר לגשת לפסקה המתאימה
אז למרות שאני לא מומחית פסיכומטרי בשום מצב ואת השיטות האלה מלמדים בכל קורס, אלו דברים שמאוד הקפדתי עליהם כשלמדתי לפסיכומטרי. בתור מי שניגשת בפעם השלישית אני בטוחה שאת מעירה אותם גם אבל מקווה שאולי חידשתי במשהו.
המון בהצלחה
שואל השאלה:
חחח לא ממש חידשת לי אבל תודה בכל זאת
חחח לא ממש חידשת לי אבל תודה בכל זאת
פעם שלישית? holy shit.
בכל מקרה, תפרטי איזה חלק אצלך לוקה בחסר
בכל מקרה, תפרטי איזה חלק אצלך לוקה בחסר
כאילו המילולי, הכמותי או האנגלית.
באותו הנושא: