6 תשובות
אני גם רציתי לעבור לפנימייה..
לא קיבלו אותי חה
לא קיבלו אותי חה
ולא, את לא יוצאת חרא
זה דווקא ממש הגיוני
זה דווקא ממש הגיוני
את לא חרא בכלל. את מנסה שיהיה לך טוב.
אם את רואה שיש סיכוי וגם אם את חושבת שלא, תנסי לשכנע אותם! תגידי שגם קשה לך קצת להיות ככה בבית עם כולם וגם את יכולה לתרץ שאת לא אוהבת את הבית ספר אולי הם יתנו לך בגלל משהו כזה. ממש תבקשי אני מקווה שיסכימו לך.
אל תרגישי אשמה במשהו כי צועקים עלייך, זה לא בסדר שום דבר לא באשמתך.
אם את רואה שיש סיכוי וגם אם את חושבת שלא, תנסי לשכנע אותם! תגידי שגם קשה לך קצת להיות ככה בבית עם כולם וגם את יכולה לתרץ שאת לא אוהבת את הבית ספר אולי הם יתנו לך בגלל משהו כזה. ממש תבקשי אני מקווה שיסכימו לך.
אל תרגישי אשמה במשהו כי צועקים עלייך, זה לא בסדר שום דבר לא באשמתך.
בדיליי קל אבל mean girl לאיזה פנימייה רצית ללכת?
אנונימית
ושוב דיליי אבל את ממש לא חרא.
אני עברתי לפנימייה בגלל סיבות אחרות אבל יש לי מלא חברות ששם כי הן לא הסתדרו בבית. זה לגמרי לטובתך ולעתיד שלך.
אני עברתי לפנימייה בגלל סיבות אחרות אבל יש לי מלא חברות ששם כי הן לא הסתדרו בבית. זה לגמרי לטובתך ולעתיד שלך.
אנונימית
^^^^אני דתיה אז רציתי ללכת לאולפנה שהיא גם פנימיה אבל לא הייתי דתיה מספיק בשבילם...
באותו הנושא: