4 תשובות
תשאלי אם אפשר לשלוח לה באימייל
שואל השאלה:
זה עבודה בכתב ,אני ישבתי וכתבתי עבודה של 11 וחצי עמודים בכתב יד אני לא מתכוונת להעביר את זה לאימייל להקלדה ,אני עם דלקת ביד בגלל זה
אנונימית
את יכולה לסרוק את זה או לצלם
לסרוק ולשלוח במייל
אנונימית