22 תשובות
לא
לא. עדיין יש שם שנאה כלפי יהודים, ואת כנראה לא תרגישי בבית
לא
יש שם המון אנטישמים, וגם שם יש מלא חסרונות
שואל השאלה:
אבל לא טוב לי בישראל והעניינים פה לא מסתדרים, אז מה כבר יכול להיות הפתרון?
אבל לא טוב לי בישראל והעניינים פה לא מסתדרים, אז מה כבר יכול להיות הפתרון?
אנונימי
לא. מה שיכול להפוך את החיים שלך למושלמים זה לחיות ברמת חיים גבוהה , ולהיות מאושר מהרמת חיים הנוכחית שלך ,להיות מוקף באנשים שאכפת להם ממך ושלך אכפת מהם. זה לא משנה באיזה מדינה תיהיה זה משנה אם תצליח להיות מאושר מהחיים הנוכחים שלך וכמה תעריך אנשים שתתקל בהם בדרך ,כמה תעריך סיטואציות והזדמנויות שתקבל ואיך תנצל אותם
שואל השאלה:
בישראל אני מוקף רק באויבים.. ואיזו רמת חיים יש בישראל?
בישראל אני מוקף רק באויבים.. ואיזו רמת חיים יש בישראל?
אנונימי
יותר מישראל זה בטוח
אבל לא מאה אחוז
אבל לא מאה אחוז
לא בהכרח
בכל מקום אתה תראה שנאה וגזענות. נכון שבישראל אתה מוקף במדינות אויבות ובישראל מרגישים יותר מאוימים ויהודים במדינות אחרות פחות חוששים לחיהם אבל בכל מקרה זה המדינה ולעזוב אותה לא יעלים את השנאה והגזענות שקיימת בעולם ובכל מדינה היא רק תתן לך יותר תחושת ביטחון.
הנקודה שלי לגבי רמת חיים היא שלא משנה המיקום שתגור בו לחיים מושלמים.
יכול להיות שאתה לא תמצא בגרמניה עבודה כי יתיחסו אליך כמישהו שלא למד בבית ספר גרמני ולא יתיחסו אליך ברצינות ותגור בבית של שתי חדרים ולפני זה גרתה בווילה ותכנס לדיכאון שאתה אפס ואין לך כסף לכלום ועשיתה טעות ואתה לא יכול לתקן את החיים שלך ולחזור לבית הקודם שלך כי אין לך כסף ושאתה לא מוצא יהודיה או לא יודע מלא דברים יכולים לקרות אתה לא באמת יודע איך המדינה תקבל אותך, איזה עבודה תמצא ואיך תצליח לשקם את החיים שלך בצורה שאתה תיהיה מאושר ממנה ותרגיש שהחיים שלך בה באמת מושלמים.
נכון שיש מושג כזה רמת חיים במדינה אבל אם תעבור לגרמניה לא ישר תעלה לך רמת החיים. עושר כלכלי מעלה רמת חיים ולא מדינה. יש אנשים בישראל עם רמת חיים יותר גבוהה וכאלה אם יותר נמוכה. אם התכוונתה לזה שהמדינה שלנו פחות מפותחת אז נכון שאין בה הכי הרבה מסעדות והכל אבל הרמת חיים פה די גבוהה וזה לא סיבה פשוט לעזוב הכל ולעבור למקום אחר.
גם אין קשר מלא בין רמת חיים "לחיים מושלמים" כמו שאתה מכנה את זה אבל לרוב אנשים עם רמת חיים גבוהה שהשיגו את הכסף בעצמם מרגישים יותר מסופקים והרבה יותר מאושרים מאחרים.
מה שיותר חשוב במה שאמרתי הוא "שלחיות חיים מושלמים" ולהיות מאושר מהחיים שלך יותר תלוי בך ובבחירות שאתה עושה ולשנות מקום מגורים זה לא באמת הפיתרון
הנקודה שלי לגבי רמת חיים היא שלא משנה המיקום שתגור בו לחיים מושלמים.
יכול להיות שאתה לא תמצא בגרמניה עבודה כי יתיחסו אליך כמישהו שלא למד בבית ספר גרמני ולא יתיחסו אליך ברצינות ותגור בבית של שתי חדרים ולפני זה גרתה בווילה ותכנס לדיכאון שאתה אפס ואין לך כסף לכלום ועשיתה טעות ואתה לא יכול לתקן את החיים שלך ולחזור לבית הקודם שלך כי אין לך כסף ושאתה לא מוצא יהודיה או לא יודע מלא דברים יכולים לקרות אתה לא באמת יודע איך המדינה תקבל אותך, איזה עבודה תמצא ואיך תצליח לשקם את החיים שלך בצורה שאתה תיהיה מאושר ממנה ותרגיש שהחיים שלך בה באמת מושלמים.
נכון שיש מושג כזה רמת חיים במדינה אבל אם תעבור לגרמניה לא ישר תעלה לך רמת החיים. עושר כלכלי מעלה רמת חיים ולא מדינה. יש אנשים בישראל עם רמת חיים יותר גבוהה וכאלה אם יותר נמוכה. אם התכוונתה לזה שהמדינה שלנו פחות מפותחת אז נכון שאין בה הכי הרבה מסעדות והכל אבל הרמת חיים פה די גבוהה וזה לא סיבה פשוט לעזוב הכל ולעבור למקום אחר.
גם אין קשר מלא בין רמת חיים "לחיים מושלמים" כמו שאתה מכנה את זה אבל לרוב אנשים עם רמת חיים גבוהה שהשיגו את הכסף בעצמם מרגישים יותר מסופקים והרבה יותר מאושרים מאחרים.
מה שיותר חשוב במה שאמרתי הוא "שלחיות חיים מושלמים" ולהיות מאושר מהחיים שלך יותר תלוי בך ובבחירות שאתה עושה ולשנות מקום מגורים זה לא באמת הפיתרון
שואל השאלה:
אני לא מחפש מזעדות ווילה.. אבל בישראל הנצב הפוליטי לא משהו וגם האנשים לא נחמדים אז זה חיסרון ענק.. אי אפשר להכיר בנות בישראל גם
אני לא מחפש מזעדות ווילה.. אבל בישראל הנצב הפוליטי לא משהו וגם האנשים לא נחמדים אז זה חיסרון ענק.. אי אפשר להכיר בנות בישראל גם
אנונימי
לא, תפסיק לברוח,תמודד עם זה,האנשים כן נחמדים. אתה זה שלא נחמד. תשנה גישה בן אדם,תפסיק לחשוב שאם תהיה בארץ אחרת יהיה לך טוב וכל זה אתה רוצה להיות מאושר, אז תעשה את עצמך מאושר ,תתחיל לעבוד על עצמך..אל תדבר שטויות אתה יכול להכיר בנות, אתה פשוט מתנהג בצורה לא טובה וגם הגישה שלך צריכה להשתנות. אתה פשוט לא מבין שכל מה שאתה עושה זה להרוס את עצמך, הרס עצמי...
אתה תרגיש שם כמו זר, יש הרבה שנאת ישראלים, ותמיד יתייחסו אליך כמו אל תייר
jaa offensichtlich ! ברוור
חייל:
חייל:
^^ja ולא jaa.
ולשואל השאלה, לא נראה לי, יש שם עדיין אנטישמיות רבה, וחוץ מזה, אפשר לומר שהחיים שם באופן כללי יותר בטוחים מבישראל, אבל זה דורש כסף, זמן רב, למידת גרמנית, אחרת יהיה לך קשה מאוד להשתלב שם מבחינות של עבודה, תקשורת, ובכלל.
ולשואל השאלה, לא נראה לי, יש שם עדיין אנטישמיות רבה, וחוץ מזה, אפשר לומר שהחיים שם באופן כללי יותר בטוחים מבישראל, אבל זה דורש כסף, זמן רב, למידת גרמנית, אחרת יהיה לך קשה מאוד להשתלב שם מבחינות של עבודה, תקשורת, ובכלל.
שואל השאלה:
קיצור אם הייתי נולד שם הייתי מאושר
קיצור אם הייתי נולד שם הייתי מאושר
אנונימי
אתה תהיה כן מאושר אם תעזור לעצמך ^ וזה סתם תירוץ, אתה תמיד חושב שאם תעבור לארץ אחרת הכול יהיה מושלם וקשת וענן , אתה תהיה צריך ללמוד גרמנית בן אדם ולנסות להתחבר עם אנשים ולדבר אתם, וגם אתה סתם מנסה לברוח מבעיות שלך לשווא, אני אגיד לך את האמת, אני חושבת שאימא שלך הייתה מאוד עצובה על זה , שאתה מנסה לברוח מכל הבעיות שלך, אתה חי בסרט ובאשליה גדולה, אתה בבעיות שאתה חושב שאם תברח מהן , הכול יהיה טוב יפה ולא יהיו לך צרות, כאילו שזה יעזור לך. כן תברח מבעיות שלך, אל תתמודד , אל תנסה להתגבר על זה , תמשיך לחיות בסרט ובאשליה שלברוח יעזור לך בחיים, תמשיך עם כל הגישה והתנהגות שלך , דבר אחד ברור, אתה עם הראש בקיר, אטום לחלוטין . ולמה ? כי אתה פאקינג לא קולט שכל זה נגרם לך בגלל הגישה שלך למען השם, למה אתה מצפה שאתה בא עם גישה כל כך שלילית ומנסה לריב עם אנשים כל הזמן , שיהיו לך חברים דרך זה ? למה אתה מצפה שאתה מתנהג בצורה מגעילה לאנשים ? עדיין שם, תהיה צריך לתקשר עם אנשים וכל זה. זה לא שונה מפה וגם זה ללמוד שפות שם, אתה יצרת לעצמך את המזל הרע , וזה יעציב את אימא שלך יותר שם למעלה, וכי אימא שלך הייתה רוצה שתהיה מאושר ושמח, ואני יודעת שאתה אהבת אותה, ומה שעשית זה לפגוע בה בזה שהרסת לעצמך את החיים וזה לא מה שהיא הייתה רוצה ממך, ואני מניחה שהיא גם הייתה אומרת לך לשנות גישה ולהתנהג יפה,אימא שלך תהיה מאוד מאוכזבת ממך בן אדם, אחרי כל החינוך והאהבה שלה לך, אתה זרקת הכול לפח ופשוט הפכת להיות לא הבן שהיא אהבה וגדילה כל הזמן .. אתה השתנית ולא לטובה. אז תעורר כבר ותעשה משהו... אתה כן יכול להיות מאושר, אם היית מנסה לעשות את עצמך באמת מאושר... זה תלוי בך, תפסיק לבחור בדרך שלא עוזרת לך, תבחר במה שכן יכול לעזור ותקשיב למי שמנסה לעזור לך כבר, פשוט תקשיב כבר ותהיה בשקט ותקלוט ... תקשיב ותבין |!!
בכל מקום יש יתרונות ויש חסרונות,בישראל רמת החיים נחשבת גבוה אם זו הכוונה.
כך בחשבון שיש שם אנטישמיות גדולה מאוד.
אבל יכול להיות שכן היה לך מאוד טוב שם.
כך בחשבון שיש שם אנטישמיות גדולה מאוד.
אבל יכול להיות שכן היה לך מאוד טוב שם.
אתם משווים את גרמניה לישראל
תהיו בריאים
תהיו בריאים
למה אי אפשר להשוות את גרמניה לישראל?
החיים אף פעם לא 100% מושלמים
אם תגיע בציפיה שהחיים יהיו 100% מושלמים אתה תתאכזב ותתרסק
אולי החיים שלך יהיו טובים יותר ואני לא יודע מה מצבך כרגע אבל זה לא גן עדן ואל תצפה שזה יהיה אחד
אם תגיע בציפיה שהחיים יהיו 100% מושלמים אתה תתאכזב ותתרסק
אולי החיים שלך יהיו טובים יותר ואני לא יודע מה מצבך כרגע אבל זה לא גן עדן ואל תצפה שזה יהיה אחד
באותו הנושא: