25 תשובות
הוא כופר אחי
לא הבנתי כלום ממה שאמרת
אולי במקום לתקוע פסוקים בכל משפט שני פשוט תסביר מה אתה רוצה?
אולי במקום לתקוע פסוקים בכל משפט שני פשוט תסביר מה אתה רוצה?
אני לגמרי מסכימה איתך
וכן רוב הסיכויים שהכל פה מתוכנן מראש כדילול אוכלוסין
וכן רוב הסיכויים שהכל פה מתוכנן מראש כדילול אוכלוסין
שואל השאלה:
mean girl, את חושבת אם ביל גייטיס היה מאמין וירא אלוקים - הוא היה מתכנן את התוכנית השטנית שלו לדלל את האוכלוסייה?
mean girl, את חושבת אם ביל גייטיס היה מאמין וירא אלוקים - הוא היה מתכנן את התוכנית השטנית שלו לדלל את האוכלוסייה?
אנונימי
מסכימה.
אני חושבת שכל בן אדם נורמאלי לא היה מתכנן תוכנית כזאת בלי קשר לאם הוא מאמין באלוהים או לא
לא. זה ממש לא הגיוני. זה ממש אסור, מחשבה אפילו לא אנושית.-.
שואל השאלה:
mean girl, למה את לא סומכת על דברי אברהם אבינו (עליו השלום)? לא סתם התורה מספרת לנו את זה, אין לה מטרה לספר לנו סיפורים "מיותרים", כי המטרה של התורה - זה ללמד אותה תורה ומצוות. "תורה" - מלשון "הוראה".
mean girl, למה את לא סומכת על דברי אברהם אבינו (עליו השלום)? לא סתם התורה מספרת לנו את זה, אין לה מטרה לספר לנו סיפורים "מיותרים", כי המטרה של התורה - זה ללמד אותה תורה ומצוות. "תורה" - מלשון "הוראה".
אנונימי
שואל השאלה:
רגועה בדרך כלל:), את מתכוות למשחבה של ביל גייטס, או למה שאני כתבתי? כי דברי מבוססים על התורה הקדושה, וכפוי שפירש הרב אלנחן ורסמן הי"ד (בספר "קבוץ מאמרים ואגרות").
רגועה בדרך כלל:), את מתכוות למשחבה של ביל גייטס, או למה שאני כתבתי? כי דברי מבוססים על התורה הקדושה, וכפוי שפירש הרב אלנחן ורסמן הי"ד (בספר "קבוץ מאמרים ואגרות").
אנונימי
מתי אמרתי שאני לא סומכת על דבריו?
רק אמרתי שכל בן אדם שהוא נורמאלי לא יתכנן תוכניות כאלה
דרך אגב, הערוץ של הבן אדם שהבאת ממנו את הסרטון מאוד מעניין
ממליצה לכם לראות הסרטון על המצגת של נאסא
יש גם סרטון שם של שר בממשלה באיטליה שאומר שכל המספרים של המתים מקורונה הם לא אמיתיים
וזה אימת לי משהו ששמעתי קודם על זה שרוב המתים בכלל מתו מדברים אחרים ובתעודת פטירה כתבו שהם מתו מקורונה ואחת המשפחות שאלה רופא למה הם רשמו שהוא מת מקורונה אם הוא בכלל מת ממשהו אחר והוא אמר שמנפחים מספרים
ומישהי מספרת שבכל פעם שהיא ניסתה להציל חולה קורונה העבירו אותו חדר
רק אמרתי שכל בן אדם שהוא נורמאלי לא יתכנן תוכניות כאלה
דרך אגב, הערוץ של הבן אדם שהבאת ממנו את הסרטון מאוד מעניין
ממליצה לכם לראות הסרטון על המצגת של נאסא
יש גם סרטון שם של שר בממשלה באיטליה שאומר שכל המספרים של המתים מקורונה הם לא אמיתיים
וזה אימת לי משהו ששמעתי קודם על זה שרוב המתים בכלל מתו מדברים אחרים ובתעודת פטירה כתבו שהם מתו מקורונה ואחת המשפחות שאלה רופא למה הם רשמו שהוא מת מקורונה אם הוא בכלל מת ממשהו אחר והוא אמר שמנפחים מספרים
ומישהי מספרת שבכל פעם שהיא ניסתה להציל חולה קורונה העבירו אותו חדר
לאלא התכוונתי שאני כן מסכימה איתך:) ושמה שהוא אומר לא הגיוני
למה צריך בכלל דילול אוכלוסין
דווקא צריך להתרבות
דווקא צריך להתרבות
אנונימי
בקב"ה לא,
אבל הימלר האמין באלוהות של האלים הנורדים העתקים(בניגוד להיטלר שאו שהיה אתאיסט או שהאמין באל ללא דת)
אבל הימלר האמין באלוהות של האלים הנורדים העתקים(בניגוד להיטלר שאו שהיה אתאיסט או שהאמין באל ללא דת)
אווץ'
קודם כל התנך זה נראה ספר שהמציאו אותו
ב. לא מאמין באלוהים
ג. הדילול האכולוסין במבול זה היה של הבני האדם שחטאו מאד ועשו עברות רבות
וגם הם היו צריכים דווקא לחיות עוד
ב. לא מאמין באלוהים
ג. הדילול האכולוסין במבול זה היה של הבני האדם שחטאו מאד ועשו עברות רבות
וגם הם היו צריכים דווקא לחיות עוד
אנונימי
חשבונות שמיים נשמה, זה לא התפקיד של בני אדם
עריכה: הגבתי לזה שאמר שהקדוש ברוך הוא ביצע דילול במבול
-דבר שני מה אתה משווה בשר ודם לבורא עולם
עריכה: הגבתי לזה שאמר שהקדוש ברוך הוא ביצע דילול במבול
-דבר שני מה אתה משווה בשר ודם לבורא עולם
בן אדם לא צריך לשאוף לדילול אוכלוסין
גם מי שלא מאמין באלוהים לא ירצה שיקרה דילול אוכלוסין
זה פסיכופט
זה פסיכופט
אנונימי
סליחה גם אני פסיכופת
אנונימי
כן סורי סליחה שאמרתי לך את זה^
אני פסיכופת
אני פסיכופת
אנונימי
למה שבן אדם ירצה שככה סתם יהיה דילול אוכלוסין
אנונימי
אתה לא באמת רוצה שכל כך הרבה בני אדם ימותו.
נכון?
נכון?
אנונימי
כמובן שחפים מפשע
אנונימי
שואל השאלה:
במבול לקב"ה לא הייתה בעיה של ריבוי האוכלוסייה, אלא שהם חוטאים ומשחיתים את דרכם.
אם הם לא היו חוטיאם - לא היה מבול.
במבול לקב"ה לא הייתה בעיה של ריבוי האוכלוסייה, אלא שהם חוטאים ומשחיתים את דרכם.
אם הם לא היו חוטיאם - לא היה מבול.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא תומך בזה, כמובן.
אני לא תומך בזה, כמובן.
אנונימי
באותו הנושא: