6 תשובות
פחות
לא, את האמת שאף פעם לא הבנתי מה כל כך כיף בזה. אני לא אומרת שזה לא כיף להיות בחברת אנשים, אבל לא הבנתי מה הטעם בלרקוד בסתם מועדון רנדומלי. אני מעדיפה להיות בבית או משהו עם חברים טובים
ברור שאוהבתת הכי כיףף זה להשתחרר קצת אחרי שבוע קשהה ועוד ללכת עם חברים טובים לשתות לרקוד לצעוק הכי כיף
אנונימית
זה כף רגעי ומגניב

אומנם יש לקחת בחשבון את הסכנות בכך
היום שותים מחר מעשנים
היום מדברים עם חבר
מחר הולכים לבית של זר.

מתחילים להיסחף ואז מתחיל השלב של איבוד עצמי.
בקיצור, הרבה זהירות
כן זה מרגיע משחרר אחרי שבוע ארוך של עבודה קשה