6 תשובות
כן...
לא בהכרח. כי כמות המלנין של חלקם גבוהה מספיק כדי שלא יראה שינוי בהגברתה.
השתזפות היא מצב בו הגוף מגביר את מולקולות המלנין בתאי העור כדי לסנן אור שמש בלי לפגוע בדנ"א של התאים או פשוט להרוס אותן.
אצל חלקם, הם כבר נמצאים ב-"מקסימום".
השתזפות היא מצב בו הגוף מגביר את מולקולות המלנין בתאי העור כדי לסנן אור שמש בלי לפגוע בדנ"א של התאים או פשוט להרוס אותן.
אצל חלקם, הם כבר נמצאים ב-"מקסימום".
חח חשבתי על זה
תלוי ...
כמה תדירות "משתזפים"...
בדרך כלל כן משנה צבע ...
לאח שלי למשל השתנה הצבע משמעותי אחרי
על גבי חודשים ששיחק בחום בשמש כדורסל
כמה תדירות "משתזפים"...
בדרך כלל כן משנה צבע ...
לאח שלי למשל השתנה הצבע משמעותי אחרי
על גבי חודשים ששיחק בחום בשמש כדורסל
כן
אני לפעמים נשרפת ולפעמים משחירה
אני לפעמים נשרפת ולפעמים משחירה
אבל הצבע הטבעי שלי חוזר אחרי חודש בערך
באותו הנושא: