8 תשובות
לא אגיב.
וואלה אני אבין
יש לי מישהו מהעבודה שהיה רזה מאוד והוא פשוט התנפח כולו לא רק הבטן
(דווקא מחמיא לו)
כנראה זה נורמלי
כולנו עלינו
(דווקא מחמיא לו)
כנראה זה נורמלי
כולנו עלינו
אני אישית אמשיך את החיים שלי כרגיל כי זה לא מעניין אותי בכלל אבל לצערי יש עדיין אנשים שירימו גבה
לא יעניין אותי, אפילו די הגיוני, לא אגיד לו כלום.. למה שאני אגיד משהו זה ממש לא ענייני ולא מכבד
אני ממש אבין אותו ולא אשפוט
גם אני הדרדרתי רצח בבידוד מכל הבחינות
גם אני הדרדרתי רצח בבידוד מכל הבחינות
אנונימית
או שיט
אקנא
אנונימית
באותו הנושא: