10 תשובות
כן. בבית מתאמנת תמיד
ואוהבת מאוד
כן לי
אנונימית
שואל השאלה:
מה אכפת לי^
אנונימי
^מביע את דעתי
אני לא בת אבל אוהב מאוד בנות כאלה
כן
אנונימית
^אז את מוזמנת לעשות מינוס או להתעלם חח
שואל השאלה:
זה לא המקום ואף אחד לא שאל את דעתך
אנונימי
כן - מתאמנת בבית,
אחרי הקורונה נרשמת לחדכ
כן,ואני מתאמנת בבית