3 תשובות
יש בצד של המסך שלושה קווים, תלחצי עליהם תיכנסי להגדרותהויש שם אפשרות להוריד לאייפון.
יש למטה באמצע כזה ריבוע עם חץ תלחצי עליו ואז יש אפשרות להוסיף למסך בית למטה
שואל השאלה:
תודהה:)
אנונימית