התחברות
הרשמה
עברתי לאייפון והתחברתי לפלאפון פה, איך אני יכולה לעשות קיצור של סטיפס למסך הבית?
19 במאי 2020, 13:12
3 תשובות
יש בצד של המסך שלושה קווים, תלחצי עליהם תיכנסי להגדרותהויש שם אפשרות להוריד לאייפון.
ב
בוּלשׂיט
יש למטה באמצע כזה ריבוע עם חץ תלחצי עליו ואז יש אפשרות להוסיף למסך בית למטה
Babymochi
שואל השאלה:
תודהה:)
אנונימית