התחברות
הרשמה
שתיתי כל היום מבקבוק וגיליתי עכשיו שיש עובש כזה בצורת נקודות שחורות בתחתית של הבקבוק, למים לא היה טעם מוזר,זה מסוכן?
19 במאי 2020, 17:25
עובש
נקיון
בקבוקים
שתייה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שתיתי בטעות מבקבוק שהייתה בו אקונומיקה לא ספאם פאק יקרה לי משהו?
שתיתי מים והבקבוק נהיה ריק והשתנתי לביפנים וזרקתי מהחלון זה בסדר?
שתיתי מהפה מבקבוק מים ואז אמא שלי התחיחה לצרוח עליי שצריך לשמור על הגיינה וזרקה עליי את הבקבוק
בטעות שתיתי מבקבוק של בן שאני לא ככ מכירה קצת אחרי שהוא שתה ממנו..
שתיתי בקבוק קטן קולה ועכשיו אני שותה פחית של קולה אז אני אשן היום?
שתיתי היום שני בקבוקי מים. זה בסדר?
אם שתיתי חצי בקבוק של בלו ואני נמוך אני אשאר נמוך?
לפני כמה ימים שתיתי בפעם הרא'ונה בקבוק בירה ועכשיו אני הולכת לשתות בקבוק שמפניה 10.5%.
היי שתיתי עכשיו מים וגיליתי שיש לי טפיל בבטן שאוכל לי את הריאות, סימן שאני מצונן?
אמא שלי אמרה לי שאני שמנה כי שתיתי בקבוק מים שלם ברצף, זה נכון?
שתיתי היום 3 בקבוקי בלו...