49 תשובות
אשכרה הכל
אכלתי אותה
הומור, שהוא לא חושב רק על עצמו
סגנון במוסיקה כמוני,רואה אנימות
סקייטר, ולא ערס
והומור וציניות
ערס
אנונימית
ילד טוב, חוש הומור.
חיוך
סקייטר
טעם דומה במוזיקה
האופי שלו זה הכי חשוב
אהה וחיוך מושך
השאלה שחיכיתי לה!
שהוא דואג לי ומצחיק אותי, כשאני מרגישה בנוח לבכות לו והוא הופך את הדמעות שלי לצחוק, כשהוא גורם לי להרגיש מיוחדת ושאני רק שלו כשזה ברור שעוד מתחילות איתו כי הוא חתיך, כשאני מרגישה פתוחה לספר לו על הכל והוא לא שופט אותי, כשאני מרגישה שמצאתי חבר מדהים ומאהב באותו הבן אדם ושאני מקווה שאני מספיק טובה בשבילו, הוא מדהים..
שהוא אוהב ומסתדר עם ילדים
חיוך וחוש הומור.
לא אשקר שגם המראה חשוב
עם יש להם פוני והם ילדי סנטר או סתם דכאונים או רואים אנימה
אנונימית
מצחיק, משחק משחקי מחשב כמוני וחמוד עם בייבי פייס מאשר חתיך שרירי וכל השיט הזה
^^אמלה קול בס לבנים זה כזה שווה
מצחיק
גנטלמן
שהוא לא שם עלי
ומושך...
הומור, הבנה, שמרגישים שיש לו רגשות
שהם ממש מוצלחים וחכמים אך לא מתנשאים בשל כך אלא להפך.
הומור, אכפתיות, כבוד, סגנון מוזיקה כמו שלי, וזהו שפשוט יאהב אותי
הומור וחתיך ושהיה שנה מעליי
שהוא מקשיב
שהוא חמוד
שהוא לא מפחד להגיד לי מה שהוא חושב
שכן יהיה לו טיפה גוף אבל טיפה זה מספיק
שיהיה מצחיק
שיחמיא לי קצת
ואם נגיד נטפליקס וצ'יל
ושיאמין ברוחות אנשי זאב וכמעט כל מפלצת שקמיית
לא לשפוט אני קצת מוזרה
הומור, ציניות, לא ערס, ראש פתוח, טעם טוב במוזיקה, אכפתי, מתחשב, מכבד, שאפשר לסמוך עליו ולדעת שהוא יהיה שם בשבילי כשאני צריכה אותו, זורם
אומר את האמת והוא לא ערס
הוא יכול להיות כמו פיטר קבינסקי?
כשהוא נושם זה מאוד מושך
עדיפות ל2 ידיים 2 רגליים ועין אחת לפחות
וואו אוקי, הומור, חיוך, חכם, עניים בהירות,
חיוך יפה , אופי , לא דוגמא אני נמשכת לערסים חח
אנונימית
הומור,בלי אגו,שיהיה בוגר אבל לא רציני כזה,שאכפת לו ממני,שומע את המוזיקה כמו שלי אבל לא הכרחי,ביישן אבל לא ממש כי זה חמוד,שיהיה חופשי איתי ופתוח ויספר לי כל מה שמפריע לו.
ובקשר ליופי אין לי טעם ספיציפי רק שיהיה גבוה ממני.
שיש לו הומור שחור אבל באמיתי הוא מכבד
אני לא באמת יכולה להגיד מה גורם לי להתאהב בבנים כי אני לא יודעת, לא באמת
אבל שהוא ילד טוב כזה...
הורמון שקיים במוח והרצון להתרבות כדי להמשיך את הקיום של הזן. זה בהיבט המדעי. כמובן שזה בקטע טבעי אבל "אהבה" מושפעת מהרבה אופיינים ובגלל זה יש מקרים שהם לא טבעיים של לסביאנס או גייס, לא שזה לא טוב זה סבבה כן
תשובה ראשונה
אנונימית
הומור, אם הוא בהתחלה ביישן זה טוב אבל אני לא פוסלת את אלה שלא, חמוד כזה ונוצן מחמאות ופרגונים, גורם לי להרגיש מיוחדת
הומור
ילד טוב
חיוך
סקייטר
אוהב סגנון מוזיקה כמן שלי
סטרייטיות***
כאילו לא בנות...
לשאול בנות מה מושך אתכן בבנים זה הכללה גסה...
אנונימית
שיהיהי כמו חבר שלי
קודם כל שיתנהג כמו בן אדם , שיכבד , שידבר בצורה מכבדת , שידע לקבל אנשים שקצת שונים (וגם כאלה עם קשיים פיזיים ונפשיים) שלא יחשוב רק על עצמו , ילד טוב אבל שיודע להתפרע לפעמיים , שיהיה חייכן ולא עצבני כל הזמן , חוש הומור , ריח טוב והגיינה (!) יש באמת ככ הרבה , אבל בעיקר ... שאני לא אפחד להסתיר את מי שאני ואת הפגמים שלי , שידע לזהות מתי אני עצובה ולשמח אותי , ולהצחיק אותי , שאני ארגיש פתוחה איתו , שיהיה ממש החבר הכי טוב שלי , והשותף שלי להכל .
הומור אכפתיות רגישות
הומור, חיוך, שרירים.. גבוהה
אני אוהבת בנים שמחזיקים מעצמם ויודעים מה הם שווים אבל יעשו הכל בשביל הבת שהם אוהבים:)
שהוא הקראש שלי
שהוא אינטליגנט , מצחיק, איש שיחה טוב , שהוא מתעניין בי אבל גם לא תלותי מידי , ג'נטלמן, יודע לכבד , מתחשב , חכם , כן , אדיש אבל לא מידי, לא מוחצן מידי, דעות דומות לשלי ותחומי עניין משותפים .

במראה יש דברים שמושכים אותי ספציפית אבל האופי גורם לי לאוהב מישהו.
איך שהוא נראה וריח טוב ושהוא היה נאמן ואמיתי ושלא היה קנאי יותר מדי
כשהוא מחייך וכשהוא רגיש
אנונימית
שיער ארוך (לא מהמוזרים האלה)
מעדיפה לשמור את זה לעצמי:)
הומור שהוא כזה חכם ולא מפגר ובוגר ומבין באמת שהוא לא חושב רק על עצמו קשר עין חיוך
שהוא :

חתיך

מושך

וחכם אבל לא ממש

מצחיק

ביישן

חרמן

שיש לו חיוך יפה

חמוד

לא ישראלי

שיש לו כסף

וזהו חחח
^כל ישראלי לא טוב?