4 תשובות
שלעולם לא ישכחו אותך או משהו בסגנון ניראלי
ת. נ. צ. ב. ה - תיהיה נשמתו צרורה בצרור החיים.
אומרים אותם על אנשים שמתו. בדרך כלל כותבים על קבר. זה סוג של ברכה או תפילה (אני מניחה שאפשר לקרוא לזה ככה) שאומרים על מת. כמו לומר אמן בכל מיני מצבים. זה כדי לכבד את זכרו של האדם...
אנונימית
ראי קישור עם הסבר, האמת הרבה יותר מסובך ממה שחשבתי
זה משהו שנאמר במקור על דוויד, ולדעתי זה קשור לגלגל החיים או משהו (באנגלית לפחות)
באותו הנושא: