6 תשובות
לא רק אחרי ורק אם עברתי
כן

בברכה, ל.פ
למה לא לספר?
הם יכולים לעזור לך אם אתה לחוץ ונראה לי זה חשוב
שיהיה אני אני כנראה אגיד
כן
פעם הבאה אבל כני לא מספרת
כן.