6 תשובות
חוסר תאבון, זה סוג של "מכבה" את הבן אדם, ויש עוד מלא אלו העיקריות
את לא תרצי לאכול בכלל המצב רוח ירד לך גם
כאבי ראש, כאבי בטן, אפאטיות, עצבנות, נמנום,
איבוד תאבון, קשיי שינה, הופעת טיקים או החמרתם
חוסר תיאבון מוגזם שפוגע בסדר ארוחות
סוג של מכבה את הבן אדם
מדכא יצירתיות
דיכאוןןןןןן , התנהגות דוחה לאנשים , חוסר חשק בהכולללל
תהני: (רק רוצה לציין, אני לוקחת ריטלין וזה עושה לי ממש טוב ואני ממש שמחה שאני לוקחת, אבל תמיד צריך להיות מודע למה שעלול לקרות. שימי לב שחלק גדול מתופעות הלוואי האלה הן מאוד נדירות).