התחברות
הרשמה
יש אוטובוסים לערים אחרות בתחנה מרכזית?
26 במאי 2020, 07:41
תחנה מרכזית
תחבורה ציבורית
אוטובוס
4 תשובות
כן
מ
מותק של אבא
אכן
פ
פטוצייי
חיובי.
M
Malicious
כן
NEVELA
באותו הנושא:
נכון שביחסית לערים אחרות בנתניה יש הרבה אתיופים?
אתם מפחדים לנסוע באוטובוס לערים אחרות לבד?
למה אנשים מהדרום לא עוברים לערים אחרות שאין בהם אזעקות?
זה הגיוני שאני מפחד ללכת לערים אחרות באוטובוס?
מאיזה גיל הסכימו לכם לנסוע לבד לערים אחרות?
למה אומרים שאין אוטובוסים מחר לחזור מכיכר המדינה? יש אוטובוסים מתחנה מרכזית לערים אחרות..
בגלל שנהג אוטובוס לא פתח את הדלת בתחנה בעטתי באוטובוס ושברתי את הדלת וכל הנוסעים ירדו...
מחר אני עובדת בתשע ויש אוטובוס רק בשבע וחצי..וזה נסיעה של עשר דקות אז מה עדיף לעלות על אוטובוס אחר ולרדת בתחנה קרובה ו
רשום במוביט שהאוטובוס מאחר ובא ב10:30 אני עוד דקה בתחנה השעה 10:25 פתאום אני רואה את האוטובוס עובר.. מזה השטויות האלה??!
זה הגיוני שהאוטובוס לא עצר בתחנה כי עומדת בתחנה מונית?
יש רכבות לערים אחרות עכשיו?