9 תשובות
מאוד
כנראה גם לה יש רגשות והיא חושבת שאתה לא רציני או משהו
כן אה אתה צודק אחי בנות עם מתוסבך כל כך.. עזובתך היא מוזרה
כנראה היא לא מבינה מה הכיוון שלך ומה אתה מחפש, שאולי אתה סתם מבזבז את הזמן שלה ולא ייצא מזה כלום...
שמע בתור בת ,קשה לי להבין את "העם " בגלל זה יש לי המון ידידים וקצת חברות קשה לי להבין נשים והן מסובכות לרוב , אני מנסה לא להיות כזו .
שואל השאלה:
אני יודע שלא כולם אבל לא חסר חח
אני יודע שלא כולם אבל לא חסר חח
אנונימי
היא רוצה לדעת מה המטרה שלך, אם אתה מכוון לזוגיות/יזיזות/אחר וכשאמרת שאין לך כוונת היא הבינה מזה שאתה לא מעוניין ואו שאתה משחק/לא רציני
אתה כתבת שאין לך כוונות והיא ולפי מה שהבנתי
היא הסיקה מזה שאתה רוצה לנתק את הקשר (אין לי מושג איך היא הגיעה לזה אבל נו)
היא הסיקה מזה שאתה רוצה לנתק את הקשר (אין לי מושג איך היא הגיעה לזה אבל נו)
היא התאכזבה ממך כשאמרת שאין לך כוונות. היא בטח ציפתה שתרמז איך אתה מרגיש אבל אמרת "כלום"
אנונימי
באותו הנושא: