9 תשובות
חחחחחח בספק
לא נראה לי
חחח לא מאמינה
אני הייתי נכנס לבד למעלית כבר בגיל 7

אני בספק שיש כאלה שבאמת מקשיבים לחוק הזה
יש חוק כזה ?
חה חה חה לא נראה לי
לא מעלית אבל לא הסכמתי לעבור במעבר חצייה לבד בלי יד של מבוגר עד שהגעתי לגיל 9
טוב זה גם אני ברור
אבל זה לא אותו הדבר