7 תשובות
כן, זה טוב
תשים אחד בצוואר ו2 מקדימה.
זה ממש תלוי איזה בושם זה, יש חזקים יותר ופחות
תשימי גם בידיים, שמים את הבושם במקומות שיש דופק ואז כשיש פעימות דופק הבושם מתפזר
ואללה??
חחח ואוו באמת שזה חידש לי, מגניבxd
חחח ואוו באמת שזה חידש לי, מגניבxd
אתה צריך לשים גם בהתחלה של היד מעל הכפות ידיים, בשני הצדדים, וגם בבפנים של המרפקים
אני שמה גם על הבגדים והשיער, וגם משפריצה באוויר ואז עוברת דרך איפה שהשפרצתי (יש מצב שאני מגזימה אבל ככה אני אוהבת חח)
אני שמה גם על הבגדים והשיער, וגם משפריצה באוויר ואז עוברת דרך איפה שהשפרצתי (יש מצב שאני מגזימה אבל ככה אני אוהבת חח)
לא מגזימה^
אני שמה גם על השיער על העורף וכזה בין החזה לבטן...חחח
אני שמה גם על השיער על העורף וכזה בין החזה לבטן...חחח
באותו הנושא: