9 תשובות
זה לא סימנים.. זה ברור שיהיה גל שני. זה שמורידים את הבדיקות לא אומר שאין חולים חדשים.
כן
מה?? איך 64 ליפני שעתיים שבדקתי היו 34, וואוו זה מלא
שואל השאלה:
כן...עלה
כן...עלה
לדעתי כן ואם כמה שזה קשה שאתה לא עובד ואין כסף אבל כמוך יש עולם שלם ולפתוח מסעדות וזה לא עוזר לדעתי היה צריך לסגור הכל עד שלא היו חולים בכלל
ברור שיהיה גל שני, אבל אי אפשר למנוע את זה. אנחנו לא יכוליל לשבת עוד חצי שנה בהסגר. אנחנו אנשים, לא רובוטים.
כן.. אבל לא אכפת לי כבר
נמאס כבר מהסגר הזה
נמאס כבר מהסגר הזה
סתם מלחיצים אנשים נראלי הם סתם זורקים מספרים
אנונימית
באותו הנושא: