24 תשובות
אם אני יגלה שהיא לא מאמינה אז רוב
הסיכויים שאני לא ימשיך איתה
הסיכויים שאני לא ימשיך איתה
אנונימי
מייבשת בהודעות, לאט לאט אני מגלה דברים עליה, לא פותחת שיחות, עם הרבה בנים, ועם זאת שהיא עם הרבה בנים אז היא רק עם חלק מהם, מתעקשת לריב ולהתווכח, לא מתחשבת, לא מכבדת את עצמה מבחינה שהיא מתנהגת כמו זונה.
מה? חח למה שירד למישהו מבחורה בגלל שהיא חרמנית
זה ליטרלי טבעי ורוב הבנים מתים שמישהי תזרום איתם
זה ליטרלי טבעי ורוב הבנים מתים שמישהי תזרום איתם
אנונימית
חופרת, מתעקשת לריב, שגיאות כתיב
אנונימי
כשהוא לא באמת אוהב אותך...הוא קפץ על ההזדמנות כי הוא התלהב אבל הוא לא אוהב אותך באמת והתקרבתם יותר מדי אז הוא מתרחק, קרה לי כמה פעמים דברים דומים שהתקרבתי למישהי כי יכלתי אבל זה פשוט היה מוזר מדי אז התרחקתי
אולי הוא סתם השתעמם. לא יפה מצידו.
אולי כי דיברתם מלא ונפגשתם מלא שפשוט נמאס לו כמו האריה והתות תמיד צריך להשאיר קצת מרחק כי אם לא ימאס מהר והניצוץ ילך גם אם זה קשה לפעמים זה הכרחי
גרם לי לרדת ממישהי בגלל שהיא הייתה אובססיבית כלפיי
יכולות להיות מיליון ואחת סיבות. אל תנסי לפענח את זה, אם זה לא עבד אז זה פשוט לא התאים. זה לא בהכרח אומר שהבעיה היא בך. מתישהו את תכירי מישהו שיתאים לך באמת ולא יתעייף ממך.
אולי הפסקת להתעניין בו ולפתח את השיחה? נתת תגובות יבשות והיה קשה לדבר איתך?
אולי פתאום התגלה משהו אצלך שהוא פחות אוהב. כנראה שלא תדעי לעולם אם לא תשאלי אותו
אובססיבית?
אני הייתי מת שחברה שלי תהיה חרמנית בתכלס כל הבנות כאלה אבל מי שמספיק אמיצה בשביל להודות ביצרים שלה זה לגמרי מעלה
אנונימי
חרמנית ? נו בחיאת רואים שבתולים בני 13 רשמו את זה
אם ירד לו ממך אולי זה משהו שהוא גילה עלייך או שפתאום ראה בך בצורה אחרת
הדרך שאת מדברת עם חברות שלך או סתם לדוגמא שאת לא מורידה שיערות או משהו קיצוני שאולי מפריע לו
הרבה גברים הם פרפקציוניסטים ויכול להיות שנגיד היה אצלך משהו שממש הציק לו ופשוט הוא שם לב לזה רק אחרי שהייתם ביחד
או שהוא לא היה בקטע של זוגיות מהתחלה וזה פשוט התגלגל לזה
אם ירד לו ממך אולי זה משהו שהוא גילה עלייך או שפתאום ראה בך בצורה אחרת
הדרך שאת מדברת עם חברות שלך או סתם לדוגמא שאת לא מורידה שיערות או משהו קיצוני שאולי מפריע לו
הרבה גברים הם פרפקציוניסטים ויכול להיות שנגיד היה אצלך משהו שממש הציק לו ופשוט הוא שם לב לזה רק אחרי שהייתם ביחד
או שהוא לא היה בקטע של זוגיות מהתחלה וזה פשוט התגלגל לזה
חופרת מידי אפילו שהוא אוהב אותך הוא גם צריך מנוחה ממך
אם אני מגלה שהיא מעשנת או שהיא פתאום ממש מזלזלת בסיפור רציני או במשהו שמאוד חשוב לי
לא מגלחת סנובית מבריזה
יש סרט שאני פשוט אוהבת הארי פוטר אני כבר רואה אותו המון שנים והאמת עם היו מוצאים המשך הייתי שמחה מאוד
מסננת, משעממת (אין על מה לדבר איתה), אגואיסטית..
צ'אחלה, מעשנת, לא נאמנה, לא לוקחת דברים ברצינות..
אם היא משקרת ולכן אי אפשר לבטוח בה.
אובססיה
כל היום רוצה יחס לא עוזבת בשקט חופרת
כל היום רוצה יחס לא עוזבת בשקט חופרת
רוב הסיכויים שהוא לא באמת אוהב אותך ושהוא סתם נדלק עלייך לרגע
מגדלת שיערות
באותו הנושא: