6 תשובות
מכת שמש
גם לי היה ככה,הייתי ברופא ויש לי בדיקה למוח..זה מסוכן
תשב בצל, תשתה מים, תנוח.. אם יש מקום "בפנים" כאילו שהוא לא בחוץ אז תהיה שם
שואל השאלה:
אני לא יודע קשה לי לנשום
אנונימי
תעשה מקלחת במים קרים תאכל ותשתהה מים ולך לנוח
שואל השאלה:
אני מרגיש שהולך להתעלף
אנונימי
באותו הנושא: