3 תשובות
אני עוד חודש 17 וגם לא היה לי עדיין בן זוג ואני חושבת שזה בסדר ולא לכולם חייב להיות מישהו..יש כאלה שפשוט זה לא הזמן הנכון עבורם ויש כאלה שפשוט לא צריכים את זה
כולם אומרים כשאתה לא תחפש זוגיות היא תמיד תבוא ברגע שהכי לא ציפית אבל אני די חושבת שזה בולשיט ואם יש מישהי שמוצאת חן בעינייך אני מציעה לך לנסות לפתח משהן...תכלס מה כבר יכול לקרות? היא לא תרצה?
כולם אומרים כשאתה לא תחפש זוגיות היא תמיד תבוא ברגע שהכי לא ציפית אבל אני די חושבת שזה בולשיט ואם יש מישהי שמוצאת חן בעינייך אני מציעה לך לנסות לפתח משהן...תכלס מה כבר יכול לקרות? היא לא תרצה?
גם אני .. גם אני.. אבל אני מאמין שזה יבוא לבד אולי איכשהו
שואל השאלה:
כן פשוט אני מרגיש שאם תהיה לי מישהי אני יוכל להתקדם הרבה בחיים אפילו חברה טובה מאוד הייתי רוצה. אני פשוט מרגי שאני צריך מישהי שתהיה איתי עם כמה שזה נשמע מוזר . תודה לתשובות .
כן פשוט אני מרגיש שאם תהיה לי מישהי אני יוכל להתקדם הרבה בחיים אפילו חברה טובה מאוד הייתי רוצה. אני פשוט מרגי שאני צריך מישהי שתהיה איתי עם כמה שזה נשמע מוזר . תודה לתשובות .
אנונימי
באותו הנושא: