4 תשובות
שלא יורידו לך נקודות אמינות בגלל השאלה
שואל השאלה:
מה הבעיה בשאלה, בשביל הוודקה אבל שלא תהיה ממש פח שתהיה נורמאלית
מה הבעיה בשאלה, בשביל הוודקה אבל שלא תהיה ממש פח שתהיה נורמאלית
אנונימית
תקני פינלדיה או משהו אני אישית מעדיף וויסקי
שואל השאלה:
יש בקבוקים לא גדולים? שיהיו יותר קטנים כי חבל סתם ככה לקנות גדול, לא נשתה הרבה. וזה עוד לא בטוח אם נשתה- אנחנו שואלים אישור מההורים ובטוח צץמישהו לא יסכים
יש בקבוקים לא גדולים? שיהיו יותר קטנים כי חבל סתם ככה לקנות גדול, לא נשתה הרבה. וזה עוד לא בטוח אם נשתה- אנחנו שואלים אישור מההורים ובטוח צץמישהו לא יסכים
אנונימית
באותו הנושא: