6 תשובות
אני לא מתחילה, אני כותבת כבר הרבה שנים אבל אני כן יכולה להגיד שמסיפור לסיפור את רק תשתפרי יותר, אם את כותבת בוואטפד, יש מלא מדריכים לאיך לכתוב סיפורים וממש מפרטים על כל חלק בסיפור, עלילה, דמויות, שגיאות כתיב וכולי.
מה שכן ממליצה לך קודם כל, לכתוב את כל הסיפור ורק אז לפרסם אותו בוואטפד, קרו לי מלא מקרים שהתחלתי לכתוב סיפורים ופירסמתי אותם ופשוט נתקעתי במחסום כתיבה. אבל אם את לא מסוגלת לחכות ורוצה לפרסם אז תכיני כמה פרקים מראש. ולפני שאת מתחילה לכתוב, תכתבי בפתקים בטלפון או בכל מקום אחר, את העלילה, מה את רוצה שיקרה, תבני את הדמויות והכל.
מה שכן ממליצה לך קודם כל, לכתוב את כל הסיפור ורק אז לפרסם אותו בוואטפד, קרו לי מלא מקרים שהתחלתי לכתוב סיפורים ופירסמתי אותם ופשוט נתקעתי במחסום כתיבה. אבל אם את לא מסוגלת לחכות ורוצה לפרסם אז תכיני כמה פרקים מראש. ולפני שאת מתחילה לכתוב, תכתבי בפתקים בטלפון או בכל מקום אחר, את העלילה, מה את רוצה שיקרה, תבני את הדמויות והכל.
שואל השאלה:
גם לי זה קרה בוואטפד. אני עכשיו עובדת על סיפור חדש שאני מתכננת לסיים ורק אז להעלות, ואני תקועה בפרק 6
אני אנסה לחפש קצת מדריכי כתיבה
גם לי זה קרה בוואטפד. אני עכשיו עובדת על סיפור חדש שאני מתכננת לסיים ורק אז להעלות, ואני תקועה בפרק 6
אני אנסה לחפש קצת מדריכי כתיבה
אני יכול לתת לך מספר טיפים;
-לא לחזור על אותן מילים - נגיד ודמות בשם נייט מדברת, אפשר לכתוב 'נייט אמר' או 'הנער השיב' ודברים כאלה.
-לקחת מחברת, ולכתוב בה את כל הרעיונות שאת מקבלת מהיום שמתחשק לך להוסיף לסיפור.
-לקרוא כל מיני ספרים לפני שאת כותבת פרק בשביל להעשיר אוצר מילים שיהיה לך לשלוף במהירות.
אלה לפחות מה שעוזרים לי.. בהצלחה :)
-לא לחזור על אותן מילים - נגיד ודמות בשם נייט מדברת, אפשר לכתוב 'נייט אמר' או 'הנער השיב' ודברים כאלה.
-לקחת מחברת, ולכתוב בה את כל הרעיונות שאת מקבלת מהיום שמתחשק לך להוסיף לסיפור.
-לקרוא כל מיני ספרים לפני שאת כותבת פרק בשביל להעשיר אוצר מילים שיהיה לך לשלוף במהירות.
אלה לפחות מה שעוזרים לי.. בהצלחה :)
תחפשי יש מלא, אגב אשמח לקרוא את הסיפור שלך. אני מחפשת סיפורים לקרוא ואולי אם אקרא אוכל לתת לך יותר עצות איך להמשיך
שואל השאלה:
תודה רבה, אשלח לך עוד מעט את מה שכתבתי עד עכשיו :)
תודה רבה, אשלח לך עוד מעט את מה שכתבתי עד עכשיו :)
בשמחה!! וסגור(: