5 תשובות
אני
ספרות דופק לי הכל
אני...
אני אמורה לעלות שנה הבאה לתיכון ונירשמתי לשם בגלל מגמה שממש רציתי, היום שמעתי את אבא שלי אומר לאמא שלי שהוא רוצה לשכנע אותי לרדת מהבית ספר הזה למרות שעברתי כבר ראיונות עם הצוות החינוכי, ועשיתי דגם ולקח מלא זמן עד שקיבלו אותי... רק כי זה רחוק לו טיפה... ובגלל שניגמרו שרישומים לבתי הספר אז הבית ספר היחיד שאני אתקבל אליו זה ההמשך של החטיבה שלי. מעדיפה לפרוש מאשר ללכת לשם. וכנראה שאם אני אלך לשם לא תיהיה לי בגרות מלאה
אני אמורה לעלות שנה הבאה לתיכון ונירשמתי לשם בגלל מגמה שממש רציתי, היום שמעתי את אבא שלי אומר לאמא שלי שהוא רוצה לשכנע אותי לרדת מהבית ספר הזה למרות שעברתי כבר ראיונות עם הצוות החינוכי, ועשיתי דגם ולקח מלא זמן עד שקיבלו אותי... רק כי זה רחוק לו טיפה... ובגלל שניגמרו שרישומים לבתי הספר אז הבית ספר היחיד שאני אתקבל אליו זה ההמשך של החטיבה שלי. מעדיפה לפרוש מאשר ללכת לשם. וכנראה שאם אני אלך לשם לא תיהיה לי בגרות מלאה
אנונימית
יש לי ילד בכיתה שהכל אצלו נכשלים והוא בספק ספק לבגרות מלאה אם לא יתפוס תעצמו בידיים הוא בלי בגרות .. אני מנסה לעזור לו להצליח
אני אישית חוששת בגלל מקצוע אחד אבל כרגע אני זכאית טפו טפו
אני אישית חוששת בגלל מקצוע אחד אבל כרגע אני זכאית טפו טפו
באותו הנושא: