12 תשובות
תספרי לו סיפור וכאפה ולילה טוב
תקליטי אותו או משהו, פשוט להכריח אותו
תראי לו ותפליצי לו על הפרצוף
סיפור , ומוזיקה מרגיעה שמרדימה אותו,
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
בן כמה הוא?
תגידי לו שהתחתונים שלך הם פרטיים ואתה לא רוצה להראות לו ואם הוא לא ילך לישון הוא לא יוכל ללכת לשחק עם החברים שלו בגן או משהו
חחח מקווה שיעבוד לך (:
תגידי לו שהתחתונים שלך הם פרטיים ואתה לא רוצה להראות לו ואם הוא לא ילך לישון הוא לא יוכל ללכת לשחק עם החברים שלו בגן או משהו
חחח מקווה שיעבוד לך (:
סיפור מוזיקה שיר מרגיע שירדים אותו
רגע מה.
בן כמה הוא?
בן כמה הוא?
שואל השאלה:
3 ואני 14 תכף 15
3 ואני 14 תכף 15
שואל השאלה:
הוא בן 3,בגלל זה לא לקחתי קשה
הוא בן 3,בגלל זה לא לקחתי קשה
אל תראי לו.
תרדימי אותו כמה שיותר מהר על פי סיפור שהוא אוהב, ומוזיקה מרדימה.
yolo
תרדימי אותו כמה שיותר מהר על פי סיפור שהוא אוהב, ומוזיקה מרדימה.
yolo
הוא בן 3 והוא רוצה שתראי לו את התחתונים!? מה לעזא..?
ולשאלה: יש מדיטציה ביוטיוב
ולשאלה: יש מדיטציה ביוטיוב
בן שלוש? הכל בסדר. לילדה שלי (4.5) יש ילדה אחת בגן, יום אחד הן רבות ("היא אמרה שאני חצופה! היא לא אהבה את הבובה שלי!", ויום אחד חברות הכי טובות. כך שבאמת שאין מה להתרגש.
ברור לך שהוא לא מבין את המשמעות של לראות למישהו את התחתונים. הוא פשוט יודע שזה משהו שאסור לעשות, ולכן מבקש לעשות את זה. בוחן גבולות.
מה שאת צריכה לעשות זה להציב לו את הגבולות האלה. להסביר לו בקול בוטח ש*הוא* צריך לעשות את מה ש*את* אומרת לו לעשות, לא להיפך. ושעכשיו הוא הולך לישון וזה בכלל לא פתוח לדיון. ואם את רואה שהוא לא הולך לישון, תודיעי לו שאת מתכוונת לספר להורים שלו בדיוק איך הוא התנהג.
מאידך, אם הוא יחסית בוגר, אפשר לנסות להסביר לו בהגיון. שמחר הוא צריך ללכת לגן, ואם הוא לא ילך לישון, יהיה לו קשה לקום בבוקר. יש עוד פריט מידע שכדאי לחלוק איתו: הזמן בו אנו גדלים הוא זמן השינה. כך שאם הוא לא ילך לישון, הוא לא יגדל. לרוב ילדים רוצים להיות גדולים וההסבר הזה יעזור.
ברור לך שהוא לא מבין את המשמעות של לראות למישהו את התחתונים. הוא פשוט יודע שזה משהו שאסור לעשות, ולכן מבקש לעשות את זה. בוחן גבולות.
מה שאת צריכה לעשות זה להציב לו את הגבולות האלה. להסביר לו בקול בוטח ש*הוא* צריך לעשות את מה ש*את* אומרת לו לעשות, לא להיפך. ושעכשיו הוא הולך לישון וזה בכלל לא פתוח לדיון. ואם את רואה שהוא לא הולך לישון, תודיעי לו שאת מתכוונת לספר להורים שלו בדיוק איך הוא התנהג.
מאידך, אם הוא יחסית בוגר, אפשר לנסות להסביר לו בהגיון. שמחר הוא צריך ללכת לגן, ואם הוא לא ילך לישון, יהיה לו קשה לקום בבוקר. יש עוד פריט מידע שכדאי לחלוק איתו: הזמן בו אנו גדלים הוא זמן השינה. כך שאם הוא לא ילך לישון, הוא לא יגדל. לרוב ילדים רוצים להיות גדולים וההסבר הזה יעזור.
באותו הנושא: