9 תשובות
אני כן
אנונימי
כן, לא הייתי שולל.
כן כי אני גם נמוך:'(
כן
חחחח הורידו לך את התשובה ישש
שואל השאלה:
האמת שגם לך.
לא הורידו לי נקודות
האמת שגם לך.
לא הורידו לי נקודות
אנונימית
כן. האמת היא שזה דווקא ממש מעלה לי... :)
אני לא בן אבל לא
אנונימית
בנים היו יוצאים עם כל דבר, אז גם עם נמוכות.
אנונימית
באותו הנושא: