4 תשובות
pierre bamin שלום שלום
אנונימית
תכתבי את השאלה שלך, ויש לך למעלה מעין חץ כזה, תלחצי עליו ותהיה לך האפשרות לשנות לאנונימית;)
שואל השאלה:
ועם אני עושה אנונימי זה נשאר לי בשאלות ששאלתי או לא?
ועם אני עושה אנונימי זה נשאר לי בשאלות ששאלתי או לא?
נשאר:)
באותו הנושא: