31 תשובות
בהצלחה אהובתי מקווה שכן
וואלה כן אבל עד מקום מסויים בכל מקרה בהצלחה
בהצלחה
כן אפשרי
כן אפשרי
בהצלחה!!
שואל השאלה:
את מהממתת תודה d::
את מהממתת תודה d::
אנונימית
ברור שכן. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה, אעדכן אתכם מה קרה בסוף. פשוט תחשבו שאתם משיגים את מה שאתם רוצים וזה יקרה :)
תודה, אעדכן אתכם מה קרה בסוף. פשוט תחשבו שאתם משיגים את מה שאתם רוצים וזה יקרה :)
אנונימית
כן!! you go girl!
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.
אני לא מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות אבל זה רעיון נחמד.
בהצלחה לך!!
אני לא מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות אבל זה רעיון נחמד.
בהצלחה לך!!
שואל השאלה:
בהצלחה גם לך, תחשבי חיובי.. שמעתי על זה מלפני כמה ימים ואני חושבת שזה באמת עובד. כבר חשבתי לעצמי דברים ספציפים שהולכים לקרות בצורה טובה וזה באמת קרה. מבטיחה לעדכן אתכם חחח
בהצלחה גם לך, תחשבי חיובי.. שמעתי על זה מלפני כמה ימים ואני חושבת שזה באמת עובד. כבר חשבתי לעצמי דברים ספציפים שהולכים לקרות בצורה טובה וזה באמת קרה. מבטיחה לעדכן אתכם חחח
אנונימית
תקשיבי, אם את באמת מאמינה בזה חפשי על הסרט the secret, מדבר בדיוק על זה.
שואל השאלה:
חחהחח כן בדיוק ראיתי אותו לפני יומיים, זה למה אני חושבת ככה
חחהחח כן בדיוק ראיתי אותו לפני יומיים, זה למה אני חושבת ככה
אנונימית
אה חחח לי זה עבד כמה וכמה פעמים.. זה לא תמיד עובד כי כמו שאמרו בסרט, זה לא קורה באופן מיידי מן הסתם..
שואל השאלה:
כן ברור, אני לא יודעת אם זה אמיתי אבל רוצה להאמין שכן.
תלוי במה עבד לך, משהו קטן, גדול, משמעותי..
לי עבד בדבר קטן ומחכה לדבר השני שגם קשור ללימודים.. נראה מה יקרה חחהחח
כן ברור, אני לא יודעת אם זה אמיתי אבל רוצה להאמין שכן.
תלוי במה עבד לך, משהו קטן, גדול, משמעותי..
לי עבד בדבר קטן ומחכה לדבר השני שגם קשור ללימודים.. נראה מה יקרה חחהחח
אנונימית
עבד לי עם הכלבה שלי, המון זמן השתמשתי בשיטה (בלי לדעת) כי רציתי עוד כלב שיהיה עם הכלב שיש לי, יום אחד ממש במקרה קיבלנו עוד כלבה.. רק אחרי כמה שנים נפל לי האסימון שזה כנראה loa
הלוואי בהצלחה
fake it until you make it.
אנונימית
גם לי יש מחר מבחן במתמטיקה, למדתי אליו ממזמן אבל אני לא מרגישה מוכנה. אני מאמינה שהכול עניין של ביטחון כמו שאמרת ומחשבה אכן יוצרת מציאות. יש לך טיפים בשבילי איך להרגיש מוכנה נפשית למבחן?
לא. אי אפשר לחזות את העתיד ברמה כזו.
כן מאמינה בך!
אני קיבלתי 95 במתמטיקה במבדק וזה היה בגלל שלפניו אמרתי לעצמי שזה סתם בזבוז זמן לתרגל לפני כי אני יודעת וזוכרת הכל.
אם בכללי תרגלת כל השנה והתמדת זה לא משנה כמה עוד תמשיכי לתרגל.
ידע במתמטיקה נבנה עם הזמן, אם הקשבת בשיעורים ועשית את כל שיעורי הבית ולמשל מה שלא הבנת אז הלכת לפרטני ולא וויתרת לעצמך כל השנה אני בטוחה שתצליחי.
מדברת בתור מישהי שקיבלה במבחן במתמטיקה 15 בתחילת השנה, את יכולה להצליח.
אני קיבלתי 95 במתמטיקה במבדק וזה היה בגלל שלפניו אמרתי לעצמי שזה סתם בזבוז זמן לתרגל לפני כי אני יודעת וזוכרת הכל.
אם בכללי תרגלת כל השנה והתמדת זה לא משנה כמה עוד תמשיכי לתרגל.
ידע במתמטיקה נבנה עם הזמן, אם הקשבת בשיעורים ועשית את כל שיעורי הבית ולמשל מה שלא הבנת אז הלכת לפרטני ולא וויתרת לעצמך כל השנה אני בטוחה שתצליחי.
מדברת בתור מישהי שקיבלה במבחן במתמטיקה 15 בתחילת השנה, את יכולה להצליח.
שואל השאלה:
במקרה כאן- את פשוט צריכה לבוא רגועה ולהאמין שתתני כל מה שאת יכולה בלי לחץ, אני תמיד הייתי נלחצת לפני מבחנים ועכשיו אני חושבת שזה סתם עוד מבחן מתוך מיליון שעשיתי ואו אעשה בעתיד.. תבואי עם ביטחון שאת תקבלי את הציון שאת רוצה. בהצלחה לכוללםם :)
במקרה כאן- את פשוט צריכה לבוא רגועה ולהאמין שתתני כל מה שאת יכולה בלי לחץ, אני תמיד הייתי נלחצת לפני מבחנים ועכשיו אני חושבת שזה סתם עוד מבחן מתוך מיליון שעשיתי ואו אעשה בעתיד.. תבואי עם ביטחון שאת תקבלי את הציון שאת רוצה. בהצלחה לכוללםם :)
אנונימית
שואל השאלה:
חחחהח לא נורא, בכל מקרה בהצלחה לכל מי שיש מבחנים בקרוב. סיימתי ללמוד נראה לי, תכף אלך לישון x:
חחחהח לא נורא, בכל מקרה בהצלחה לכל מי שיש מבחנים בקרוב. סיימתי ללמוד נראה לי, תכף אלך לישון x:
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון: קיבלתי 95 :)
אני מאוכזבת שזה לא 100 אבל זה ציון מעולה בלי קשר..
הייתה לי טעות נגררת כי עשיתי הכל מהר מהלחץ אבל את החומר אני כן יודעת בראש אז מבחינתי זה 100 d:
מסקנה: לבדוק את המבחן ולא להתעצל חחהחח
עדכון: קיבלתי 95 :)
אני מאוכזבת שזה לא 100 אבל זה ציון מעולה בלי קשר..
הייתה לי טעות נגררת כי עשיתי הכל מהר מהלחץ אבל את החומר אני כן יודעת בראש אז מבחינתי זה 100 d:
מסקנה: לבדוק את המבחן ולא להתעצל חחהחח
אנונימית
זה מעולה! כל הכבוד אני גאה בך!!
שואל השאלה:
יאא כל הכבוד!!!!
יאא כל הכבוד!!!!
אנונימית
יפה!!
כל הכבוד :)
כל הכבוד :)
כל הכבודד
ואו כל הכבוד!!ציון ממש טוב!
יא גם אני קיבלתי 95
שואל השאלה:
כל הכבודד!!
האמת שאני לא הולכת יותר לבית ספר.. הלכתי רק בשביל המבחן d:
בהצלחה לכל מי שיש בהמשך.. :))
כל הכבודד!!
האמת שאני לא הולכת יותר לבית ספר.. הלכתי רק בשביל המבחן d:
בהצלחה לכל מי שיש בהמשך.. :))
אנונימית
איזה גברים אתם
האמת שהשיטה הזו של הסוד אף פעם לא עבדה לי, בתור אחד שקרא את הספר יותר מפעם אחת. יכול להיות שזה לא עבד כי אני לא מספיק מאמין אבל אני חושב שזה צריך לעבוד בכדי שאני אאמין, וואלה קיבלתי 90 במתמטיקה בהצלחה לכולם
האמת שהשיטה הזו של הסוד אף פעם לא עבדה לי, בתור אחד שקרא את הספר יותר מפעם אחת. יכול להיות שזה לא עבד כי אני לא מספיק מאמין אבל אני חושב שזה צריך לעבוד בכדי שאני אאמין, וואלה קיבלתי 90 במתמטיקה בהצלחה לכולם
באותו הנושא: