4 תשובות
זה ערוץ 12...
ואם זה היה נכון כבר היית שומעת על זה
מה ? לא שמעתי על זה
וגם לא כל מה שכתוב באינטרנט זה נכון ..
אל תאמיני לאף אחד
שואל השאלה:
אני מקווה מאוד שזה נכון גם ככה המבחן האחרון שלי הוא ב17 ביוני אז אין סיבה להמשיך עד ה30 ללמוד לכלום
אנונימית
זה נכון שהמורים לא מסכימים ללמד יותר מהרגיל, אבל עוד לא הוחלט אם זה מה שיקרה