12 תשובות
לא
הםבאין אלי
לא
לא אני ביישנית.. תלוי גם אם יש לי ביטחון עצמי ומה להפסיד חוץ מהכבוד שלי באותו הרגע
כן זה אוטומטית
אנונימית
האמת שלא, אני ביישנית מדי ליד אנשים
כן
לא.. הלוואי שכן..
אנונימית
לנצור את המראה עמוק בתוך לבי