10 תשובות
מה?
שואל השאלה:
בת 20*
בת 20*
אנונימית
אה זה בסדר זה רק חצי שנה,ואם יתנו לגיל 20 להיכנס יתנו גם ל19.5
שואל השאלה:
לא יתנו כי בנות מגיל 20 ובנים מגיל 21 ולבנים לא עושים הנחות
לא יתנו כי בנות מגיל 20 ובנים מגיל 21 ולבנים לא עושים הנחות
אנונימית
אז תחכי כולה חצי שנה, לא?
אני חושבת שבגלל סיבה כזאת אל תתני לעצמך לוותר על האהבה שלך.. וחצי שנה זה כלום.. אם אתם אוהבים אחד את השני ששום דבר לא יעצור אתכם.. ואני מאמינה שתמצאו מקומות בילוי ביחד .. שתוכלו ללכת יחד ולהנות:)
למה לאיפה אפשר להכנס רק מ21 בארץ
כאילו בחול אני יודע שרק מ21 אפשר להכנס לקזינו
כאילו בחול אני יודע שרק מ21 אפשר להכנס לקזינו
אנונימי
לא הבנתי את השאלה את אומרת שאת גדולה ממנו בחצי שנה ואת בת 29 והוא 19?
איך חצי שנה אם את 29 והוא 19
מה-
באותו הנושא: