16 תשובות
בקר בלה!
ככה. אני אוהבת בלה-יפה
ככה. אני אוהבת בלה-יפה
בוקר טוב עם לב
בוקר טוב זה נחמד בבטקר כי זה יכול לומר שעל הבוקר הוא חשבב עליי חח
כאילו מישו שאני מכירה כמובן
כאילו מישו שאני מכירה כמובן
שואל השאלה:
זה נראלי ככה לפי הסדר כאילו כמה זמן מדברים וזה
בוקר טוב
בוקר טוב❤
בוקר טוב חיים שלי או משהוא(זה רק אחרי הרבה זמן) תתקנו אותי אם אני טועה
זה נראלי ככה לפי הסדר כאילו כמה זמן מדברים וזה
בוקר טוב
בוקר טוב❤
בוקר טוב חיים שלי או משהוא(זה רק אחרי הרבה זמן) תתקנו אותי אם אני טועה
אנונימי
בלי חיים שלי
רק בקר /בקר טוב לב וזהו
רק בקר /בקר טוב לב וזהו
שואל השאלה:
אבל שמעו רגע אני מדבר אם מישהי וזה מחרפן אותי אני רושם לה מה קורה ואז היא לא עונה או עונה ישר והיא כאילו מחוברת וגם שאמרתי לה שזה תמיד אני שולח תהודעה ושאני אני מרגיש חפרן היא רושמת לי מה רע ואתה ממש לא חפרן
אבל שמעו רגע אני מדבר אם מישהי וזה מחרפן אותי אני רושם לה מה קורה ואז היא לא עונה או עונה ישר והיא כאילו מחוברת וגם שאמרתי לה שזה תמיד אני שולח תהודעה ושאני אני מרגיש חפרן היא רושמת לי מה רע ואתה ממש לא חפרן
אנונימי
שואל השאלה:
את בת 12 לא נראלי שאת במצב של לתת לי עצות
את בת 12 לא נראלי שאת במצב של לתת לי עצות
אנונימי
כן בוקר טוב
אני אוהבת בוקר טוב❤ /בוקר טוב:)/בוקר אור עם כזה סמיילי שמש
אנונימית
אני לא אוהבת
בלי כינויים יותר מידי.. תרשום בוקר טוב:) זה כל כך עדין, סימלי ויפה.. לדעתי כן..
תנסה אותי נתתי למלא!
אבל אתה לא חייב
אבל אתה לא חייב
תאמת שלא אני יודעת מתי בוקר לא צריך להזכיר לי
כןכןכןכןכן