4 תשובות
אני בפנימייה בפתח תקווה וממש כיף לי וטוב לי שם חוץ מהאוכל שהוא לא משהו, הצוות פנימייה גר בפנימייה כך שזה ממש נחמד שבשעות הצהריים מסתובבים ילדים ברחבי הפנימייה.
שואל השאלה:
^איזה פנימייה זאת?
היא מומלצת? כי אני גרה בצפון ואני מעדיפה שאם כבר אני אהיה בפנימיה בדרום אז שתהיה טובה
אולפנת בני עקיבא רעות, לא יודעת, אבל אני ממליצה עלייה, יש בשעות הערב מרכזי למידה שמביאים סטודנטיות והם עוזרות ללמוד למבחנים, לעשות שיעורי בית ועוד.. שזה לא חובה אבל זה ממש עוזר.
אני הייתי בבית ספר בעפולה ניר העמק שיש שם גם פנימייה וזה בית ספר מושלם בטמת אולי יש מלא ערסים הבית ספר בכללי ממש אהבתי יש שם מורים טובים וזה זה בית ספר חקלאי יש שם רדיו אורווה רפת בריכה מחלבה ועוד....
אנונימית