6 תשובות
כל עוד זה לא נוח לא לקחת
אבל את יכולה לקחת מידה גדולה ולשים ספידה לנסות איך זה
אבל את יכולה לקחת מידה גדולה ולשים ספידה לנסות איך זה
עדיף שתקני במידה שקצת גדולה, ככה זה יהיה טוב עלייך או יהיה טוב עוד כמה חודשים.
מה הבעיה תלכי לחנות בעיר שלך לבדוק מה המידה שלך בדגם ואז תזמיני
שואל השאלה:
הנעל עצמה נוחה אבל לקחתי דוגמה נעל של פילה ב39 וחצי והיט כל הזמן עושה לי שפשוף
הנעל עצמה נוחה אבל לקחתי דוגמה נעל של פילה ב39 וחצי והיט כל הזמן עושה לי שפשוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדדתי את שניהם
אני מדדתי את שניהם
אנונימית
תלכי לסניף אחר של החנות הזו ותבדקי שם... אם הנעל הזו ממש מוצאת חן בענייך ושווה את המאמץ ובמיוחד נוחה לך לכי על זה
באותו הנושא: