4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא הרגשתי במהלך האימון רק אחרי זה
אנונימית
הגיוני לגמרי
כן לגיטימי לגמרי שיתפס לך שרירים בחזה.
כי את מאמצת את השרירים בחזה בגלל זה נתפס לך.
הגיוני בהחלט, בכל החבטות שמגיעות מאחורי הגוף קדימה (חושב שקוראים להם בק-הנד) יש שימוש מאוד מאסיבי בשרירי החזה. ממליץ ללכת למטפל לשחרור שרירי. מאמן כושר יכול לסייע בבניה של תוכנית שמתחזק לך את הכתף והיד כדי שלא תקרסי בעומס. מוזמנת לפנות בפרטי אם יש שאלות.