6 תשובות
^ ממש ככה. מחיר מטורף.
מופקע*
וזה באמת מלא, אל תשלמי
ביננו, בית הספר לוקח איזה חצי לעצמו
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שפשוט לשלם רק את ה180. כי במילא לא יהיה מופע סיום בגלל הקורונה (וזה למה 450) אז להקשיב לה לא?
אנונימית
קחו 250 שקל מכל אחד ותארגנו מסיבה של החיים עזבו אתכם קליפים של סאחים
מופקר? אתה מתכוון למופקע?
טוב, אמא שלך צודקת. אני מקווה שהרוב לא ישלמו 450 ורעיון הסרט ייגנז לאלתר.
מה מישהו היה צריך לומר אתזה אתם מסיימים י"ב לא מתחילים ללמוד במגמת קולנוע אתם לא צריכים קליפ סאחי כן סאחי כי זה התיאור היחיד שנכון לקליפים מהסוג הזה עם בעשרות אלפי שקלים רוצים לסיים י"ב בצורה מושקעת אז סרטון פורנו שמראה כמה אתם סאחים זה לא הפתרון