התחברות הרשמה

יש אפשרות לפתוח קבוצות בסטיפס ולא רק צ'אטים רגילים?

7 ביוני 2020, 19:56
צ'אט סטיפס    
5 תשובות
לא
ב
ברה מומנט
לא הלוואי
א
אשתו של השטן
נופ :(
C
ChocoChan
לא
ש
שוקו111
לא
Ben
באותו הנושא:
הצעה לשידרוג בסטיפס- שיהיה אפשרות לפתוח פה קבוצות.מה אתם אומרים?
עוד מישהו בעד אפשרות לפתוח קבוצות בסטיפס? בכל מקרה זו רשת חברתית אז למה ללכת עד הסוף
יש אפשרות לפתוח קבוצה בסטיפס?
אתם.חושבים שצריך לפתוח לסטיפס קבוצות ווצאפ?
למה אי אפשר לפתוח קבוצות בסטיפס?
נכון זה היה יכול להיות ממש מגניב אם היה בסטיפס אפשרות לפתוח קבוצות כמו בוואטצאפ?
הייתם רוצים שיוסיפו אפשרות ליצור קבוצות בסטיפס?
יש בסטיפס אפשרות לפתוח קבוצה?
מה אתם אומרים על האפשרות לעשות קבוצות בסטיפס?
נכון שזה היה מגניב אם היה אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס????
יש בסטיפס קבוצות? כאילו יש אפשרות ליצור קבוצה בסטיפס?