6 תשובות
כלום, בתוך עצמך את יודעת שבאת מכוונה טובה, והטוב יחזור אלייך.
גם אם הוא השתמש בזה לרעה הוא דופק את עצמו, את תהיי שלמה עם עצמך!!
כל הכבוד לך
הוא בטח יקנה עם זה סמים וסיגריות
אבל כל הכבוד שיצרת בן אדם טוב
את בן אדם טוב. אם הוא עבד עלייך וקנה עם הכסף הזה חרא זה רק בעיה שלו, הוא הדוחה בסיפור
קודם כל כל הכבוד זה לא מובן מאליו, הלוואי שכולם יהיו כמוך.
אין לדעת, יש המון שקונים בזה אלכוהול סמים וסיגריות ויש עדיין כאלה שבאמת רעבים. תדעי שעשית מעשה טוב שיכול להיות שהוא ינצל לרעה אבל העיקר שמצפונך נקי.
להבא אם את לא בטוחה תוכלי להציע לו לקנות לו אוכל וככה תעזרי לו ותהיי בטוחה שזה לא ניצול שלו לרעה, ככה אבא שלי עשה כמה פעמים:)
שואל השאלה:
סבבה , דרך אגב עשיתם לי ממש הרגשה טובה תודה(:
אנונימית