התחברות הרשמה

יש פה אנשים שעולים עכשיו לכיתה י"ב?

11 ביוני 2020, 17:15
כיתה י"בתלמידיםכיתה י"אבית ספרחופש הגדול    
5 תשובות
כן
ל
לאונרדו דיקפריו
שואל השאלה:
חשבתי אני היחיד סתםם (;
בטוח יש עוד מלאא
אנונימי
אני.. קודם צריך לסיים את השנה
M
Me, myself and I
אני ' ^ '
ע
עייפתי.
שואל השאלה:
נייסס ^
אנונימי
באותו הנושא:
היי,אני עולה עכשיו לכיתה ט' ואני חושבת על להיתנדב במד"א
יש כאן אנשים שעולים לכיתה ז'?
אנשים שעולים לכיתה ט'
קצת מוזר שאני עולה לכיתה י' ואף פעם בחיים שלי מא' עד עכשיו לא הושעתי?
מה תאחלו לילדים שעולים לכיתה ז עכשיו?
תגידו למה אנשים מבקשים עכשיו טיפים לכיתות שאליהן הם עולים?
ילדים שעולים עכשיו לכיתה י
עולה לכיתה י' ואני קונה ציוד עכשיו כי בקיץ לא אהיה.
יש פה אנשים שלומדים במקיף ג ועולים לכיתה יב?
למי שעולה עכשיו לכיתה י', כיתה ט' כיתה קשה?
טיפים טובים לאנשים שעולים לכיתה יא'?