תשובה אחת
בהוד השרון יש את מוסינזון שזה בית ספר ופנימיה. אני חושבת שהפנימיה היא בעיקר לעולים חדשים כאלה בלי משפחה בארץ אבל שווה לבדוק. מוסינזון זה אחלה בית ספר ושמעתי שיש שם אחלה אנשים