21 תשובות
חח למה מעצבן
זה טעים ופרוביוטי
זה טעים ופרוביוטי
לגיטימי? לגיטימי. קצת מוזר מאוד.
וואלה כן אני אפרו לטינית וגם לי מפריע שאוכלים את המאכלים שלנו מבינה אותך לגבי
אבל זה טעים):
לא לגיטימי, זה כמו שאני אתעצבן שאת אוכלת מאכלים ישראלים.
לגיטימי, כיאילו אני לא יכולה להגיד לך מה יעצבן אותך ומה לא, אבל זה די מוזר, זה סך הכל אוכל מה הבעיה שלבנים יאכלו אוכל אתיופי ? זה כולה אוכל אנשים צריכים להתחיל לקחת דברים בפרופורציה, זה לא שלבנים אוכלים אינג'רה ואומרים שזה מאכל של העדה שלהם, במצב כזה כן הייתי רואה את הבעיה אבל הם רק אוכלים אז אני באמת לא מבינה מה מעצבן בזה
כן. מה אכפת לך שהם אוכלים את זה? זה רק אוכל. זה כמו שאני אתעצבן שאוכלים דג מרוקאי או מלוואח.
לא חושבת, אני מרוקאית, זה אומר שיעצבן אותי שאת אוכלת קוסקוס?
או שאני אתעצבן שהשכנים עושים מימונה למרות שהם בכלל אשכנזים?
או שאני אתעצבן שהשכנים עושים מימונה למרות שהם בכלל אשכנזים?
לא לגיטימי בכלל.
לא לגיטימי.
אם תשימי לב כל האוכל שאת אוכלת לא שייך בהכרח למוצא שלך. שווארמה?טורקיה. פלאפל? מצרים. פיצה?איטליה.
אז זה לגיטימי שהם יתעצבנו שאנחנו אוכלים את זה?
אז זה לגיטימי שהם יתעצבנו שאנחנו אוכלים את זה?
זה לא צריך לעצבן אותך ההפך הוא הנכון את צריכה לשמוח שהמאכלים האיתיופיים אהובים על עדות אחרות
^^מה יש לה לשמוח? גם אתיופים צריכים להגיד תודה ללבנים על זה שהם מסכימים לטעום אוכל אתיופי נכון?
אנונימית
^ מה הקשר? היא התכוונה שהיא צריכה לשמוח שהאוכל של העדה שלה אהוב. יש עדות שבכלל לא אוכלים את האוכל שלהם. מגזימה.
אנונימית
מה הבעיה? אני לא תימניה ואוכלת ג'חנון ולא איטלקיה ואוכלת פיצה ויש עוד הרבה דוגמאות
מדינת ישראל מורכבת מכל כך הרבה תרבויות ומאכלים שונים שגם אני וגם את אוכלות מאכלים שהם לא מ"התרבות שלנו" אז מה?
מדינת ישראל מורכבת מכל כך הרבה תרבויות ומאכלים שונים שגם אני וגם את אוכלות מאכלים שהם לא מ"התרבות שלנו" אז מה?
אנונימית
אנונימית
צה קשור להגיד תודה?? למה תמיד מנסים להוציא את כל הלבנים גזענים?
צה קשור להגיד תודה?? למה תמיד מנסים להוציא את כל הלבנים גזענים?
e_a_laurinha איזה מאכלים בכלל יש לתרבות שלך? לא שמעתי על זה
אנונימית
זה מוזר ומטומטם
וגם אפשר לחשוב שהאוכל האתיופי טעים בהשוואה למטבחים אחרים, הוא לא
בטח את אוכלת המון דברים שהם לא מהמטבח האתיופי
וגם אפשר לחשוב שהאוכל האתיופי טעים בהשוואה למטבחים אחרים, הוא לא
בטח את אוכלת המון דברים שהם לא מהמטבח האתיופי
מה זה אינג'רה?
ממש לא לגיטימי. זה יראה לך לגיטימי אם מישהו יכעס עלייך כי את אוכלת אוכל שהוא לא מהעדה שלך?