9 תשובות
מה שמו מהכיתה
קטנה, נסיכה, או כינוי חמוד מהשם שלי או בדיחה פרטית שלנו
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קשה לי אני נשבעת שקראתי בנות
דאדי אלא מה
שואל השאלה:
זה יפה ונחמד בנות אבל דיברתי לבנים
אנונימית
וואו מה הבעיה הן לא יכולות להביע את דעתן זאת גזענות ידידתי היקרה והנחמדת
אני מתקשרת למשטרה
"מירי" המבין יבין
שואל השאלה:
חחח שאלתי את הבנים מה הקשרר
אנונימית