9 תשובות
מה שמו מהכיתה
קטנה, נסיכה, או כינוי חמוד מהשם שלי או בדיחה פרטית שלנו
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קשה לי אני נשבעת שקראתי בנות
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קשה לי אני נשבעת שקראתי בנות
דאדי אלא מה
שואל השאלה:
זה יפה ונחמד בנות אבל דיברתי לבנים
זה יפה ונחמד בנות אבל דיברתי לבנים
אנונימית
וואו מה הבעיה הן לא יכולות להביע את דעתן זאת גזענות ידידתי היקרה והנחמדת
אני מתקשרת למשטרה
"מירי" המבין יבין
שואל השאלה:
חחח שאלתי את הבנים מה הקשרר
חחח שאלתי את הבנים מה הקשרר
אנונימית
לא אוהב
באותו הנושא: