15 תשובות
שכל אחת תעשה מה שטוב לה ושמרגישה איתו בנוח
מה אפשר לחשוב
שזה לא מחמיא בעיניי, אבל לא כזה אכפת.
מה יש לחשוב? שיעשו מה שבא להן מה מפריע לי? ומה בדיוק מגדיר אותן כאלה ש"לא אמורות ללבוש ביקיני"? שכל אחת תעשה מה שבא לה והשאלה הזאת מטומטמת מאוד
מה לא מחמיא? מי קבע מה מחמיא למי?
זה שלא כל אחת בובת ברבי בלי אחוזון שומן אחד בגוף לא אומר שזה פתאום לא יפה
זה שלא כל אחת בובת ברבי בלי אחוזון שומן אחד בגוף לא אומר שזה פתאום לא יפה
אני שמחה בשבילן
^^מה זה מי קבע? כל אחד יכול לקבוע, זה עניין של דעה.
שהם לא מודעות לעצמן, אבל בעיקרון לא כזה אכפת, שיעשו מה שבא להם
לא. זה שאת חושבת שזה "לא מחמיא" ומפזרת מינוסים לא אומר שזה לא מחמיא באמת
חחח וזה שאת חושבת שזה מחמיא גם כן לא בהכרח אומר שזה מה שזה, אם קשה לך לקבל דעות אני מבינה, אבל תשמרי על פרופרוציות בבקשה, המשך יום נעים.
מכוער לדעתי.
אנונימית
מלאה זה סבבה רגיל לגמרי
אם מישהי מאוד מאוד מלאה אז זה כן יראה פחות טוב וימשוך תשומת לב
אם מישהי מאוד מאוד מלאה אז זה כן יראה פחות טוב וימשוך תשומת לב
אנונימית
אוי לא איך היא מעזה לבוא עם ביקיני לים אוי אויי נחרבונה עיניי, מכפת לי כל אחד שילבש לים מה באלו
מה הבעיה
מה אני כבר יכולה לחשוב שיהיה להן בכיף
באותו הנושא: