התחברות הרשמה

כבר יודעים מתי חטיבות יסיימו ללמוד?

15 ביוני 2020, 16:44
חטיבת בינייםמתיתאריכיםקורונהחופש הגדול    
4 תשובות
אמרו בראשון ליולי ושזה סגור
M
Martin :)
אני ב28 לצעגי
א
אשתו של פלנקטון
^מה שהיא אמרה ובאסה היו אמורים לשחרר אותנו כבר בחמישי
A
Ayash
ב30.6
י
יַלְדַּת רִיטָלִין
באותו הנושא:
אמרו מתי יגידו מתי החטיבות יסיימו ללמוד?
מה הסיכוי שהחטיבות יסיימו בסוף ב20.6?? ~
מי שבכיתה יב מתי הוא יסיים ללמוד?
מתי חטיבות הביניים מסיימים ללמוד בסוף??
מישהו יודע מתי אמרו שהחטיבה חוזרת ללמוד?
מה הסיכויים שהחטיבות יסיימו השנה ב20 במקום ב30?
משהו יודע אם חטיבות הבניים הולכים ללמוד בחופש הגדול או לא?
יודעים מתי החטיבה חוזרת ללמוד?
מאיזה שעה מתחילים ללמוד בחטיבה ?
מה הסיכוי שכיתות י יסיימו ללמוד ב20 ביוני?
מתי חטיבות הביניים מסיימים ללמוד ?