4 תשובות
ממש קל
אנונימי
כן
ולא יהיה לי כבד
ולא יהיה לי כבד
שואל השאלה:
את בתת משקל
את בתת משקל
אנונימית
40 קילו זה לא כזה כבד. זה בסדר גמור. לא קשה להרים.
באותו הנושא: