התחברות הרשמה

בנים תוכלו להרים מישהי ששוקלת 40 ובגובה 1.52, יהיה לכם ממש כבד?

16 ביוני 2020, 16:56
גובהמשקללהריםבנותבנים    
4 תשובות
ממש קל
אנונימי
כן
ולא יהיה לי כבד
א
אמיר חזרוני
שואל השאלה:
את בתת משקל
אנונימית
40 קילו זה לא כזה כבד. זה בסדר גמור. לא קשה להרים.
8
8 דקות
באותו הנושא:
בנים, תוכלו להרים מישהי ששוקלת 60 קילו?
בנים.תוכלו להרים מישהי ששוקלת 80?
בנים דחוף. הייתם מצליחים להרים מישהי ששוקלת 53?
בנים- תוכלו להרים מישהי ששוקלת 60 קילו? התערבתי עם חברה
מישהי ששוקלת 37 יכולה להרים מישהי ששוקלת 60?
בנים, הייתם מצליחים להרים מישהי ששוקלת 36?
בנים אתם יכולים להרים מישהי ששוקלת 46?
בנים הייתם יכולים להרים מישהי ששוקלת 47 קילו?
בנים הייתם מצליחים להרים מישהי ששוקלת 50?
בנים הייתם מצליחים להרים מישהי ששוקלת 50?
בנים תצליחו להרים מישהי ששוקלת 70 קילו?