7 תשובות
אייפון שמונה <+++>
יש לי אותו והוא עדיף ,לאבא שלי יש s10 איכ
שואל השאלה:
איך האיכות מצלמה בs10?
גרועה/בסדר/טובה
אנונימית
אייפון 8
לאייפון 8+ יש מצלמה ישנה ופחות טובה משל החדשים, אבל עדיין 8+ לדעתי.
יש לי s10+ ואני סופר מרוצה ממנו ומהמצלמה
אנונימית
אל תקשיב לאף אחד מכאן
אייפון 8 ואם אתה לא מאמין מוזמן לבדוק בשני הטלפונים ולהשוות
אולי המפרטים של המצלמה של הs10 יותר טובים אבל העיבוד של האייפון הרבה יותר חד ומלא צבעים ויותר ברור לא כמו של גלקסי