6 תשובות
אני זוכר שהסבירו לי שההגשה זה 30 אחוז והבגרות זה 70. ואז כל זה זה עוד 70 אחוז מהציון הסופי במקצוע פלוס 30 אחוז של הערכה בית ספרית
רק במתמטיקה זה 50/50
50 50
רק במתמטיקה זה ככה
שואל השאלה:
מה אין מצב 50/50
אנונימית
זה לא 70/30?
50/50